ProfaGroup er ny hovedpartner i København Håndbold.

Der var store smil hos ProfaGroups direktør Mik Bolvig og salgschef Casper Porsgaard, da den nye hovedpartner-aftale med København Håndbold blev skrevet under.

ProfaGroup A/S bliver med den nye hovedpartneraftale en vigtig del af partnerkredsen bag København Håndbold, og det giver ekstraordinær stor støtte til den i foråret lancerede 2023-plan, og dermed klubbens fortsatte eksistens i toppen af dansk håndbold. ProfaGroup vil være en aktiv del af #Hovedstadensstærkeste og vil ligeledes give maksimal støtte på lægterne til alle hjemmekampe i Frederiksberg Hallerne.

Direktør Mik Bolvig, ProfaGroup A/S har store forventninger til samarbejdet med København Håndbold og er stolt af, at tigrene skal bære ProfaGroups logo de næste 3½ år.

– Vi ønsker at støtte op om Østdanmarks bedste håndboldhold og derigennem skabe større fokus på ”Energi i Balance”, som vi arbejder for. Klimaet fortjener maksimalt fokus, og da et samarbejde med København Håndbold kan sikre os stærk synlighed, samtidig med at vores værdier matcher rigtigt godt, så er det ren win-win, siger han, mens pointen om synlighed understøttes af København Håndbolds salgschef Casper Porsgaard:
– Vi glæder os utrolig meget over, at vi har landet denne bundsolide aftale, og vi glæder os til et langvarigt partnerskab, hvor vi vil øge kendskabsgraden til ProfaGroup overfor det københavnske erhvervsliv og selvfølgelig til vores mange lokale fans, siger han og forsætter:
– ProfaGroup vil være på fronten af alle vores kamptrøjer i alle turneringer og vil ligeledes være meget synlige i Frederiksberg Hallerne. Vi har allerede mange sjove aktiviteter i kalenderen, så både fans og partnere kan godt glæde sig. Derudover bidrager denne aftale til, at vi kan fortsætte vores høje sportslige ambitionsniveau i København Håndbold.

København Håndbold har gennem længere tid haft fokus på at træffe de bæredygtige og grønne valg, som da klubben valgte at lave et digitalt kampprogram for at spare de mange spildte ressourcer på de knitrende, farverige kampmagasiner, og det matcher ProfaGroups mission.
– For os er det vigtigt, at alle tager et ansvar. De små ændringer er med til at gøre store forskelle, hvis alle bidrager til det, og jeg er sikker på, at vi sammen kan skabe endnu mere fokus på de grønne valg, siger Mik Bolvig fra ProfaGroup, hvis logo ikke overraskende nu er grønt på kamptrøjens front.

Læs mere om ProfaGroup her.

Vil du høre mere om København Håndbolds erhvervsnetværk så kontakt Casper Porsgaard på CP@KBHBold.dk.